pondělí 8. dubna 2013

Konec jedné éry?


Tradičně jako po každé cestě, když jsem někde pryč, stane se toho “doma“ nejvíc. A to se stalo i po mém návratu z Britské Kolumbie. Předem chci upozornit, že celý tenhle článek je založený na domněnkách a možné teorii, co v budoucnu může anebo taky nemusí být. Pravděpodobnost tady ale je a ne malá.


Každopádně… Jana se zde zamilovala a zdá se, že její vztah s Colinem je docela na dobré cestě. Dokonce začala uvažovat i o tom, že si tady pobyt v Kanadě o rok protáhne. O tom uvažuje i Veganovna, protože se jí tady prostě líbí a Kanada je její splněný sen. Zpět však k Janě. Tak jako každý vážný vztah, i tenhle má svůj vývoj a tak spolu s Colinem začali plánovat, že by se k němu Jana nastěhovala a opustila tak náš “domov“. Zda se to stane, či ne, se rozhodne pravděpodobně až po návratu holek z Kuby, kam odjedou na dovolenou již tenhle měsíc. Problém však nastává v tom, že Veganovna by nakonec tady v našem malém basementu zůstala sama. Pokud tedy nepočítám lidi (Hradišťáky! Svět je malý!), kteří se zde nastěhují po mně. Já totiž odlétám 27. dubna, Jana by se následně odstěhovala ke Colinovi a co potom Veganovna? Sama řekla, že jestli se tak stane, odjede za kamarádem do Vancouveru, čímž by mě asi naštvala, protože před tím, než jsem se rozhodl vrátit z Kanady domů, zeptal jsem se, jestli se třeba nepřestěhujeme právě tam. Byl jsem však rázně odmítnut a tak jsem si koupil letenku zpět do České republiky. Jak se ale stále a stále ujišťuji, udělal jsem dobře, protože tenhle rozpad naší trojice asi nikdo na začátku nečekal. Pokud by si protáhly pobyt v Kanadě, pryč by bylo cestování, které jsme si kdysi tak plánovali. Vše by se odsunulo až na konec druhého roku. A dva roky v Calgary? To bych si raději hodil mašli.

Ironií osudu je, že jsem ještě před nedávnem za Jany u Audrey zjišťoval, jestli nebude vadit, když si to tady o měsíc protáhnou a neuplynulo ani pár týdnů a možná se bude nahlašovat, že tady z nás nakonec nezbude nikdo. Ale takový už je osud.

Žádné komentáře:

Okomentovat