úterý 26. března 2013

Příběh jménem Boston Pizza (část druhá)


Nebezpečí, dramata, lidské osudy. Jak jsem se sem dostal?


V minulém díle: Lži byly upředeny, konec byl započat, tajemství visela ve vzduchu. Tak to byl takový malý pokus o Zoufalé manželky a teď zpátky k příběhu. Jak jsem vám již řekl dříve, Vern měl z Boston Pizzy odejít a to 19. března. Dnes je 26. a co myslíte? Je tam stále? Kdo tipuje, že ano, může si zaslouženě koupit zlatého bludišťáka. A kdo ne, může si ho koupit taky. Jsou to vaše peníze. Pamatuji si, když jsme spolu měli mít poslední službu. Já se podíval do rozpisu příštího týdne, kdo místo něj má nastoupit a co nevidím. Vern je tam stále zapsaný. Zajímavé. Zajdu tedy za ním a zeptám se ho, jestli teda skutečně odchází anebo zůstává. Jen tak sprostě do očí mi řekne, že nezůstává a že musí odejít. Stejná pohádka jako minule o penězích a o nájmu. No dobrá, řeknu si pro sebe, ale je mi jasné, že mě tady krmí jednou velkou lží. Asi si myslí, že si ho pak v pátek při práci nevšimnu, zatímco bude stát vedle mě. A neočekávaně tam opravdu stál. No nevyjadřoval jsem se k tomu a nechal to být.

Následujícího pondělí, kdy nebylo téměř co dělat, si za mnou zašel můj šéf, Clayton, povykládat. On asi tuší, že ho moc v lásce nemám, ale to je jen tím, že jsem extrémně alergický na blbost. A on je její samotné vtělení. Ale vážně. Doslova. Nejvíc mě dorazilo, když se mě zeptal, jakým prostředkem pojedu zpátky do České Republiky. Vzducholodí, Claytone! Vzducholodí! Pointou ale je, že mi nabídl, že kdybych se chtěl vrátit, podrží mi tady místo, což bylo takové milé. Musím uznat, že i přese všechno mi vychází dost vstříc. Požádal jsem ho o změnu směn a hned následujícího týdne byla změna provedena. Požádal jsem ho teď o 5 dní volna a mám je. Od ostatních vím, že on svou práci dvakrát nemiluje. Vlastně právě naopak. Nenávidí ji. Je to šéfkuchař, který nikdy nevaří, což mi přijde trochu zvláštní, ale budiž. Jsme v Boston Pizze.

Minule jsem vám řekl, že se budu zabývat zdejším (ne)existenčním vztahem. Jednalo se o vztah mezi Justinem, mým kamarádem a uzavíračem kuchyně a zdejší barmankou, Corey. Je zajímavé, že ač je Justinovi skoro 35, nikdo by mu netipoval víc jak 22. A Corey je přesně 22. Dalo by se tedy říct, že se k sobě docela hodí. Problém je ale rozdíl ve věku mentálním. Corey je stále mladá a neví, co v životě chce, zatímco on už to ví přesně. Prožil si již mnohé a z mého názoru a jeho vyprávění si myslím, že se ještě stále nevzpamatoval z posledního vztahu, který měl být po pěti letech chození završen svatbou. Jeho přítelkyně ho však tehdy jen tak z ničeho nic, aniž by cokoliv řekla, opustila. A od té doby visela ve vzduchu otázka: "Proč?" Byla nešťastná? Podváděla ho? Nebo se snad stalo něco vážného a nechtěla ho do toho zatahovat? Dodnes to neví a jak mi sám řekl, některé věci asi mají zůstat nezodpovězeny.

Jelikož je Justin uzavírač, stejně jako já, je velmi těžké udržovat si tuhle práci a zároveň i sociální život. Skončíte ve 2 v noci, zajdete domů, jdete spát, vzbudíte se ve tři odpoledne a v pět, abyste šli zase do práce. A tak se upjal na dívku, se kterou chodil pravidelně kouřit trávu vzadu za Boston Pizzou. Slovo dalo slovo a vzniklo přátelství. Ale jen jeden z nich chtěl něco víc a zde byl kámen úrazu. Těsně před svatým Valentýnem navrhl Justin Corey, jestli si navzájem nedají valentýnku. A to v den Sv. Valentýna také udělali. Zároveň si však paradoxně tímto činem svůj vztah pokazili, protože pro jejich smůlu, si  ji předali přede všemi v kuchyni a Boston Pizza je přece plná lidí, co rádi rozšiřují drby a pomluvy. A to se také stalo. Především pak i díky nejlepší kamarádce Corey Samanthy, která začala do světa všude roztrubovat lži. (pozn. autora: pracuje také v Boston Pizze.)

A právě tohle už neustálo jejich přátelství. Neustálé analyzování, zjišťování tajemství apod. Justin a Corey už se spolu příliš nebavili. Vznikly dokonce i dva tábory. Jeden na straně jeho, druhý na straně její. Po čase se to vyhrotilo až tak, že Justin, jak už jste si mohli přečíst v jiném článku, bez toho, aniž by cokoliv řekl, odešel. Potřeboval si ujasnit myšlenky. Zjistit, co a jak bude. A po týdnu a půl se vrátil. Avšak dnes už není uzavíračem. Uvědomil si, že to s Corey nikam nevede a také, že jako uzavírač neměl žádný život. Tudíž už je dnes všechno jinak. Krom jiného, ani Samantha už zde nepracuje. A když si to tak po sobě čtu, tak je to celé hrozná telenovela. Ale pravdivá a se smutným koncem.

Vím, že jsem vás minule lákal i na špinavé peníze, ale na ty už si budete muset počkat až v díle třetím. Stejně tak na nechutnosti a jak to dopadne, když někomu ujedou nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat