pondělí 31. prosince 2012

Obžalovaný uklízeč!


Někdy se vyplatí počkat si s článkem, protože pak může být víc skandální

A to se stalo právě teď. Původně to mělo být pouze o tom, jaké to je vlastně dělat práci Veganovny. Ta totiž navrhla své zaměstnavatelce Claire, jestli by mě nemohla vzít na jednu zakázku komerčního uklízení. Tímto jí za to zároveň děkuji.



V každém případě nastala neděle, čas kávy, Jana si odjela na výlet do Drumhelleru a já s Veganovnou jsme se vydali do práce. Je to už delší dobu, ale pamatuji si, že toho rána byla obrovská zima. Po půl hodině jsme konečně dojeli autobusem na „místo činu“. Nevím, jak se to tam jmenovalo, ale jednalo se o obří komplex, který bude dle mého názoru obsahovat vícero stravovacích podniků typu Taco bell atd. Ač to byly vskutku velké prostory, říkal jsem si, že to nemůže být tak hrozné. Opak byl pravdou. Po prvních deseti minutách jsem si uvědomil, že to bude ještě horší. Práce se vlekla, některá špína šla sotva odstranit a můj pocit z toho byl daleko neuspokojivější, než mytí zaschlých hnusů na nádobí. My dělali ten finální úklid, takže po nás už tam nesmělo zůstat vůbec nic, což bylo opravdu skvělé vzhledem k tomu, že se tam nacházela ještě spousta nedodělaných věcí a dělníci, kteří na prostorech pracovali, rozhodně nebyli vystěhovaní. Co se dá dělat. Aspoň to bude královsky zaplacené. Po šesti a půl hodinách bylo vše hotovo. Napsali jsme si, že jsme tam dělali hodin osm a zmizeli domů.



Po nějakém čase my zavolala Veganovna na mobil s divnou otázkou. „Neukradl jsi tam náhodou něco?“ Ono se totiž ukázalo, že ten den, kdy jsme tam uklízeli, tam kdosi přišel a ukradl jakousi součástku zpoza dřezu, která se prý velice dobře prodává. Věděli, že to udělal muž a jediný zapsaný muž toho dne jsem tam byl já. Claire si tedy od Veganovny vyžádala moji fotku (nikdy jsme se neviděli a tak mě nemohla popsat), aby ji mohla zaslat policii na porovnání se záběry z bezpečnostní kamery. To už mi jen scházelo, aby mi ten zloděj byl trochu podobný a tadá rozmazaný záběr s mou fotografií mě krásně usvědčí. Nemluvě o tom, co za hovadiny jsme tam s Veganovou dělali a že to pak všichni na těch záběrech viděli. Super :D


Jako bonus jsem si pak vzpomněl, že asi po hodině práce tam přišel nějaký chlápek a cosi tam dělal. Úplně jsem ho vyignoroval a kdybych ho dnes měl popsat, tak vůbec nevím. Holt nejsem v kriminálce Las Vegas, kde si svědci pamatují události rok staré tak dopodrobna, že ví i který knoflíček měla daná oběť utrhnutý, ač ji viděli jen na tři vteřiny přes ulici. Nicméně uplynuly další dva týdny a ve vězení jsem ještě neskončil, takže jsem asi oficiálně nevinný! Juchů! Je čas slavit!


2 komentáře: