pondělí 31. prosince 2012

Inu… to byly Vánoce

Nejhorší ever!

Ano, myslím, že už nadpis mluví za vše. Nejprve se ale chci omluvit, že jsem na blog nepřispěl delší dobu. Za prvé, nebyla nálada a za druhé jsem dokončoval svou povídku Vévodkyně, která však není pro každého díky brutálním scénám a tématům, kterým se dnešní společnost vyhýbá. Teď to zní, jako kdyby to bylo, kdo ví jaké dílo, ale to není. Jen taková krátká povídka, do které jsem dal, co jsem dal. K tématu se to trochu vztahuje, protože jsem to chtěl mít dopsané do 24. prosince. A teď zpět k Vánocům.

Vánoční stromek před mou jazykovkou

Pro mě jsou Vánoce svátky klidu, míru, pohody a rodiny a bohužel ani jednoho se mi nedostalo. Nejenom, že jsem byl zdeptaný a zdeprimovaný neustálým neúspěchem z hledání práce (mimochodem, dneska už se mi ozvali ze dvou prací. Všechno kitchen helpeři, na které jsem psal před nedávnem. Jaká náhoda, že až v čase, kdy už mám jinou), ale i tím, že jsem vlastně neměl jakoukoliv možnost spojit se s vlastní rodinou. Peter si odjel, net máme od něho a zrovna v ten den jak na sviňu nefungoval. Tolik mušek zlatých. Naštěstí mám ještě takový chabý internet v mobilu, a tak jsem byl schopný odeslat jim alespoň e-mail  s přáním hezkých vánoc a to samé i pár lidem na Facebooku. Veškeré tradice, které jsem dodržoval po celý život, neproběhly, takže tento rok pro mě Vánoce opravdu nebyly. Sedl jsem si tedy v pokoji a sledoval koncert Emilie Autumn, jejíž vystoupení alá Asylum mi přišlo docela příhodné.

A teď k něčemu pozitivnějšímu. Když jsem se na dokumentování halloweenské výzdoby tady v Calgary vyprdl, rozhodl jsem se napravit si reputaci alespoň tou vánoční. Takže to nejzajímavější z okolních ulic mého bydliště najdete na následujících obrázcích J







Žádné komentáře:

Okomentovat