pondělí 31. prosince 2012

Jdu do Bostonu


Nebo aspoň do Boston Pizzerie

Pamatujete si, jak jsem psal, že se mi stýskalo po umývání blivajzů z talířů? Ne? Zvláštní. Já taky ne. Každopádně mému vnitřnímu masochistickému já asi ano a vzhledem k těžké situaci na trhu práce v prosinci si člověk nemůže moc vybírat. A tak jsem se vrátil zpět ke svému původnímu nejstaršímu řemeslu Dishwashingu. Ale pozor! Jsou tady změny! Zdá se, že kolektiv bude daleko lepší, než u Caesara a také budu mít lepší směny. Navíc to vypadá, že se budu moct i normálně domluvit v případě potřeby volna. Celkově tam na mě působila velmi uvolněná atmosféra. Za největší klad pak ale považuji extrémní blízkost, (teď se podržte!) jen deset minut pěšky od baráku. No aspoň něco. Co je ale špatné, pohoršil jsem si o dolar a jejich dýšková politika se mi vůbec nelíbí. Nastupuji až ve čtvrtek, takže zatím vůbec nevím, do čeho lezu. Teda vím, že do Bostonu, ale to je tak nějak vše. Tudíž uvidíme. Do té doby, nádobí zdar!

Mé nové pracoviště
Ps. Já vím. Tohle zakončení článku už jsem nenapsal tak dlouho, ale najednou je opět velmi příhodné.  Nedalo se odolat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat