středa 24. října 2012

První šek


Juhůů. Anebo radši ne.

Ač se to zdá neuvěřitelné, tak v Caesarově restauraci pracuji už nějaký ten pátek (už to bude skoro měsíc) a tak jsem se konečně dočkal prvního šeku.  Na rozdíl od České Republiky se tady vyplácí peníze zaměstnancům buď po týdnech anebo po dvou. Já mám tu druhou variantu. V každém případě nikdo nemusí čekat na výplatu celý měsíc a to se vyplatí. Pro mě je výplatní den úterý (jeden z mých nových oblíbených dnů) a tak jsem dostal po té dlouhé a tvrdé dřině do rukou ten úžasný, podlouhlý papír, který si pak nechám v bance proměnit na peníze. Konečně jsem se toho dožil!

A pocity? Popravdě, když jsem uviděl tu částku na něm uvedenou, tak to bylo docela zklamání. Očekával jsem víc, ale holt dost mi toho strhli. SIN, povinné obědy… no hrůza a děs. Nakonec jsem z toho ani žádnou radost velice neměl. Aspoň, že ačkoliv nemuseli, tak mi tam přihodili nějaká dýška. Taková malá záchrana.  



PS. ta začerněná místa jsou tam schválně. Nechci až tak veřejně uvádět své pravé jméno a výdělky

Žádné komentáře:

Okomentovat