středa 1. ledna 2014

Šťastný nový rok 2014!

Aneb rekapitulace roku předešlého

Je to neuvěřitelné, ale už je za námi další rok, a musím říct, že to byl docela náročný časový úsek, i když většinou v dobrém slova smyslu. Rok 2013 byl rokem plným životních změn, cestování, nových lidí, nových přátel, životních zkušeností a já chci poděkovat všem, se kterými jsem toto životní období mohl prožít. Z těch nejdůležitějších událostí musím zmínit práci v Boston Pizze, vztah s Chelsea, neuvěřitelný výlet po Britské Columbii, rozloučení se s Janami, návrat do rodné české země, znovu setkání se s rodinou a přáteli, opětná průvodcovská činnost, cestování po České republice (města v okolí Českého ráje jako Jíčín, Železný Brod, návštěva Hradce Králové, fenomenální výlet do Horaždovic a Myslíva, Plzně, srazy v Praze, nesčetná setkání v Brně, první skutečné zkušenosti s Olomoucí), ale i návštěvy do zahraničí z nichž musím zmínit jeden z nejsilnějších zážitků na skalách v Tatrách na Slovensku, prožití mrazivé atmosféry koncentračního táboru v Osvětimi, krásy Krakowa nebo třeba návštěvu Mariazell a čertovského pochodu. Náročné též bylo prožití období bez práce, ze kterého mi velice hrabalo, ale naštěstí bylo zakončeno nalezením práce nové, kam jsem nastoupil v prosinci, kde se mi líbí, a už teď jsem velice zvědavý, jak se to tam bude celé vyvíjet dál.

A jaký bude rok 2014? Jaké si dám předsevzetí a jaká je budoucnost tohoto blogu? Těžko říct. Určitě bych chtěl daleko víc cestovat, i když teď s prací na krku to bude náročnější skloubit. No určitě se pokusím. Rád bych se též pokusil o vydání knihy, rád bych začal cvičit (zase) a pokud možno omezil sladké. Také bych chtěl více psát. A proč to sem celé píši? Protože když to bude zveřejněné zde na internetu, je to pro mě daleko větší závazek, než kdybych si to řekl sám pro sebe. Co se týče tohoto blogu, tak i když nejsem v zahraničí a celá původní myšlenka byla založena právě na životě tam, stejně bych rád mapoval své nejzajímavější i méně zajímavé zážitky, protože přece jen, když to po sobě čtu po roce, dobře se u toho bavím a znovu se dostávám do oněch situací. Krom nových věcí se však pokusím dopsat i události předešlé, protože Calgarské příběhy, stejně jako vše, co se událo poté, stále nepovažuji za uzavřené.  Zároveň bych zde rád uveřejňoval i některou svou vlastní tvorbu, čímž kompletně nahrazuji ne moc vydařený webový projekt psychoworld :D Tak snad se vše podaří a já to celé nějak dopíšu.

Zatím a všem přeji šťastný a úžasně strávený rok 2014. Ať je lepší, než ten rok předešlý a ať každý z vás může dělat přesně to, co ho baví. 


Žádné komentáře:

Okomentovat