úterý 7. ledna 2014

O knize

Svitla nám naděje!

Jak jsem již napsal ve svém předsevzetí, rozhodl jsem se, že tento rok bych se chtěl pokusit vydat knihu, což znamená oslovit vydavatele (spousty vydavatelů), možná najít někoho, kdo by mě zastupoval a vlastně celý ten šílený proces okolo toho.



Přiznejme si na rovinu, že situace na trhu knih není v České republice příliš růžová. Trh je přesycený, lidé příliš nečtou, a když už čtou, tak jen ověřené, známé autory, kteří se mohou pyšnit světovými, nebo alespoň českými, bestsellery. Sami si řekněte, kolik knih jste přečetli za minulý rok? Ani já sám na tom nejsem moc dobře a to se opravdu číst snažím. Jakou má tedy šanci autor, který je absolutně neznámý? Jeho knihu nevydají, protože nemá jméno a samozřejmě nemá jméno, protože nikdy žádnou knihu nevydal.  Začarovaný kruh. A přesně tohle je má současná situace. Naštěstí pro mě, Trenz, která mě v mém snažení velmi motivuje, pomáhá mi a zároveň se nachází na stejném místě jako já (též se pokouší vydat svou prvotinu), pro nás objevila jeden velice zajímavý odkaz (zatím si ho nechám pro sebe), který nám dává naději.  Díky tomu jsem se dnes pustil do finálních korektur svého dílka a už mám za sebou první dvě kapitoly. Zbývá dvacet. Svůj deadline jsem si stanovil na konec ledna, tudíž doufám, že ho stihnu. Respektive MUSÍM ho stihnout! Už žádné odkládání jako doposud! Holt, když má člověk sen, musí si za ním jít a já věřím, že my s Trenz to opravdu zvládneme a dotáhneme až do kamenných knihkupectví. Držte nám pěsti :)

Žádné komentáře:

Okomentovat