úterý 22. ledna 2013

Westbrook mall


Naše záchrana

Westbrook je přízemní obchoďák, bez kterého si už vůbec neumím představit, jak bychom tady žili. Ne, že bych potřeboval kupovat nějaké hadry, to vůbec ne. Ale na rozdíl od Chinooku, který jsem zmiňoval ve starším článku, tenhle obsahuje i řetězce obchodů s potravinami. Těmi jsou Safeway (pro bohatší) a Walmart (pro chudší. Nás.) Díky tomu, že je v dosahu cca 8 minut chůze tedy nemusíme nikam dojíždět, což by jinak díky rozložení města na zóny x kilometrů domků, x kilometrů továren a obchodní zóny nutné bylo.



Ze všech těch obchoďáků, které jsem tady po Calgary viděl, je asi nejmenší. Nicméně i tak v něm naleznete oblečení, likérky (v normálních obchodech se v Kanadě nedá koupit alkohol), restaurace, nábytek, zubaře, obchody s mobilními operátory (Wind je pro mě velmi důležitý), sportovní potřeby apod. V okolí je pak kino, pošta, zastávka C-trainu, posilovna, Boston pizza (njn, pracuji tam) ale to vše je zde právě asi jen díky tomu, že zde stojí onen slavný Westbrook. A samozřejmě jako každý správný jiný americký obchoďák i v tomhle seděl během Vánoc Santa Claus, se kterým se mohly děti vyfotit. A nyní už jen pár fotek, protože jedna fotografie vydá za tisíce slov ;)



Dodatek: Fotky jsem fotil těsně před zavíračkou, takže proto je tak pustý. A dodám je až časem. Teď jsem bez netu. Píšu z Tima Hurtona

Žádné komentáře:

Okomentovat