středa 23. ledna 2013

Novinky ze světa Calgary


Njn, začátek roku a nic se pořádně neděje, tak alespoň zkratkovitě v odrážkách

Calgary se v posledních dnech změnilo v obrovské kluziště. Víte, jak si v ČR stěžujete na neúdržbu chodníků a silnic, když zrovna začne sněžit a silničáři první den nestíhají? Tak oni jsou proti tomu tady pětihvězdičková služba! Tady se odklidí pouze ty nejhlavnější cesty a na zbytek se kašle.

Skončily Vánoce, období svátků a já opět začal chodit do jazykovky. Vzhledem k tomu, že už pracuji extrémně blízko a do práce docházím pěšky, nemám měsíční lístek a tak jsem si musel koupit předražený pakl deseti lístků.  Pokud to ale lze, jezdím na černo. (Njn, šetřím, kde se dá.)

Peter pavlačová drbna nás odpojil od internetu a to docela nechutným způsobem. V sobotu večer okolo 10sáté hodiny napsal Veganovně na zeď: „Zítra vás odpojuji!“ Sice to víc zaobalil v jeho příšerné gramatice, ale pointa je stejná. Je dobře, že nám zase jako vždy dal vědět velmi dopředu. Museli jsme si tedy zřídit vlastní net od Telusu. Za ten budeme platit dalších 30 dolarů měsíčně po dobu půl roku. Pak se to navýší na 50. To už tady ale nebudu. Muhaha. Původní internet, který nám poskytoval Peter, byl od společnosti Shaw, o které se říká, že je nejlepší v Calgary. Těžko říct, ale je fakt, že na rychlost jsme si nemohli stěžovat. Uvidíme, co ten od Telusu.

Vern! Osina v zadku, která mě tak moc štve! (Chtěl jsem napsat sere, ale to by bylo nevhodné). Můj spolupracovník (dishwasher) v Boston Pizze! Je to idiot, blázen, ***, ******* a ****** (cenzura). V pátek mi měl pomáhat po čtyři hodiny, mezi pátou a devátou, což je  období, kdy je nejvíc rušno. Ten idiot si přišel se zpožděním, aby mi oznámil, že na hodinu odjíždí. Po oné hodině si přišel jakoby nic a vůbec nechápal, proč dostal nadané od vedení. V momentě, kdy jsem měl mít přestávku já, okolo osmé hodiny, si pak zase odešel. Tudíž jsem byl bez přestávky, protože kdybych si na půl hodiny odešel a nikdo to tam neudržoval, vrátil bych se a vypadalo by to tam jako v postapokalyptické budoucnosti z mých nejhorších nočních můr. Ano, mé noční můry se skládají z nádobí. Chtěl jsem mu teda omlátit aspoň pánev o hlavu, ale pak jsem si řekl, že být ve vězení za vraždu kvůli někomu takovému by nestálo za to. I když představa té pánve se mi líbila. Řekl jsem šéfovy něco ve stylu, že kdyby byl takový pracovník u nás v ČR, tak by letěl na hodinu, na což jsem dostal odpověď ve stylu „njn“. A pak mi to docvaklo. Vern určitě zná nějaké nechutné tajemství. Dozvěděl jsem se totiž informace ve stylu, že šéf dostal Verna ze situace, kdy byl bezdomovcem a dokonce mu koupil i auto. Ten mu teď dluží velké peníze a touhle „prací“ (haha) mu to splácí. Ale bude tam toho daleko víc.  Další problém s ním nastal v neděli. Já měl dopolední (11am – 5pm), takže už jsem byl doma, když mi najednou v 9pm zavolali z práce, že si Vern jen tak odešel a jestli bych to tam nemohl uzavřít (pracovat do zavíračky). Sice jsem tu noc před tím spal asi tak jednu hodinu (mám nějakou insomnii), ale cítil jsem se odpočatý a tak jsem tam teda šel. Nečekaně tam byla ona děsivá budoucnost, protože ten ***** za celou dobu nic neudělal. Aspoň teda mám nějaké bonusové hodiny + jsem za ochotu dostal zadarmo pivo a pizzu. Ale v téhle práci nemíním zůstat příliš dlouho, protože odmítám dělat za dva. Přemýšlel jsem, že až najdu nějakou další, řeknu šéfovi, ať si vybere. Že buď odejde Vern, nebo já. A pak odejdu stejně :D Podařilo se mi totiž získat statut prvního Dishwashera. To je ale vítězství.

Mimochodem už jsem dostal první šek. Stál docela za prd a měl jsem tam nějaké nejasnosti ohledně počtu hodin. Pracovat zadarmo se mi taky zrovna nechce. Další důvod proč odejít. Probíral jsem to se svým spolupracovníkem Justinem a ten měl nesrovnalosti také. Ve středu musím zjistit, co od šéfů vyzvěděl. Jestli se vůbec zeptal. Donutil jsem ho totiž, ať to nenechá jen tak (což chtěl). Navíc má s šéfy velmi dobré vztahy, takže od něj to vyzní daleko lépe, než by to vyznělo ode mě. Tak snad. Uvidím.

Od doby, co nejde net, se mi podařilo zhlédnout celé 4 série The Big Bang Theory. Stihnout to za týden není špatné, ne? Někteří vědí, že jsem se k tomu odhodlával už asi tak víc jak rok. No… splněno. Jen jsem nikde nenašel žádné sednoucí titulky, takže jsem to musel během každého dílu minimálně dvakrát upravovat. Musím ale říct, že mě ten seriál příliš nenadchnul. Bazinga! Nadchnul. Sheldonovci chápou.
A to je tak nějak všechno. Vždyť říkám, že se nic neděje.

A teď pár fotek z mé "kanceláře". Užijte si té nádhery!

Má kancelář
Takový pro mě typický pohled. Nic moc. Ale relativně uklizené!
Má "pracovna" v celé své kráse. I s mycím strojem.
Naše luxusní odpočívárna
 Dodatek: Tenhle článek je napsaný z dob ještě bez netu.

Žádné komentáře:

Okomentovat