pondělí 8. září 2014

Rupert



Uršula si našla milence!







Meet Rupert!

Původně jsem zde snad i psal, že nemám to srdce zabíjet jim mladé, kdybych měl šneky dva, ale ukázalo se, že Uršula citově strádá a tak jsem požádal Romču o dalšího. Navíc se mi ozval člověk, který by měl zájem o mladé, takže se pokusíme i o vajíčka. I když tady to zatím asi vidím moc naivně. Pochybuji, že budou klást hned na požádání :D A pak taky... víc už mi jich Romča skutečně nedá, takže musíme množit :D 

Byli dva šnečci, Uršula a Rupert a byli velmi rozhádaní!
"Prosím, Uršulo! Vím, že jsem udělal chybu!"
"Já s tebou nemluvím, Ruperte!"
V pátek mi tedy dovezla Haryho a z toho se vzápětí pod mou nadvládou stal Rupert. Teď když už mám šneky dva, bylo potřeba jim udělat i hezčí výběh. Vzal jsem tedy větší akvárium a poupravil ho tak, aby splňovalo všechny šnečí standardy spokojenosti. A jak proběhlo po měsících odloučení jejich setkání? Uršula si nejdříve hrála na netykavku. Byla uražená a vůbec se s Rupertem nechtěla bavit. Rupert se vnucoval, omlouval se, že ji nechal odejít bez boje a přesně tohle zabralo. Po chvíli si našli společnou notu a nyní už jsou znovu šťastní, tak jako před měsíci, kdy byli ještě Hary a Lary :D 

"Ale já tě miluji a moc mě to mrzí! Prosím! Mám na důkaz své lásky skočit?"
"Myslíš to vážně? Dobrá, věřím ti! Neskákej! Odpouštím ti!"
Musím však opravdu potvrdit, že Uršula po jejich znovu setkání skutečně ožila a že jí jeho přítomnost opravdu prospívá. Ještě bych zde rád podotkl, že i když se jedná jen o “blbé“ šneky, všiml jsem si odlišných povah. Zatímco Uršula je svým způsobem chladnější a odtažitější, Rupert je její pravý opak. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že třeba když Ruperta přenáším, tak je poznat, že to, že se může jakoby proletět v dlani a to že ho někdo drží, se mu líbí a užívá si to. Holt, jsou to zvířata jako každá jiná. S odlišnými charaktery, vlastnostmi. Je krásné, že se dá tohle najít i, jak by někdo mohl říct, jen u “blbých“ šneků.

"Následuj mě, má lásko," řekla a odešli spolu do západu slunce.
Pořád lepší příběh jak Twilight!

Žádné komentáře:

Okomentovat