pondělí 3. února 2014

Zrní

Aneb jak kvalitně započít měsíc :)

V sobotu 2. února o půl deváté večerní vystoupila na míru kapela Zrní a musím říct, že koncert to byl luxusní. Na rozdíl od většiny mých navštívených akcí, kdy písně kapel, které neznám, studuji většinou až po koncertě, jsem udělal tentokráte výjimku a jednotlivé skladby a texty začal naposlouchávat již týden dopředu. Prvně slyšená píseň Rychta mě totiž absolutně uchvátila. O to víc jsem si ji pak užil naživo, kde krom ní zazněly i hity jako Jabloně, Bojím, Ježíšek aj. No a i tentokrát platilo pravidlo, že všechny písně zní tisíckrát lépe živě, než ze samotného alba. Nevím proč, ale na albu to prostě nějak nevyzní a nebude to jen samotnou atmosférou při vystoupení. Přece jen, při živáku dává kapela větší důraz na kytary, basy a bubny a to je prostě moje. Taktéž mi přišlo zajímavé tamější osazenstvo (posluchači), které na Míru příliš často nepotkávám. Mluvím teď o umělcích a alternativcech (jak jim říkám já osobně), (nebo hipsterech?), kteří prostě ví, jak si užívat života.

BTW texty kapely jsou většinou pesimistické, takže nic sluníčkového určitě nečekejte. Ne nadarmo se totiž o Zrní mluví jako o českých Coldplay, ač já osobně tu podobu moc neslyším. Zrní je lepší ;) Jako ukázku k porovnání zde vkládám klip k písni Rychta a krátkou ukázku z koncertu od Davea. Enjoy :)



Žádné komentáře:

Okomentovat