čtvrtek 8. listopadu 2012

O Halloweenu


Aneb jak promarnit příležitost zajímavého svátku

Ingredience: 10 lžiček lenivosti, 50 ml venkovního mrazu, 0,5 l nechce se mi a nakrájená domácí pohoda.

Asi všichni znáte, minimálně třeba ze seriálů, ten slavný americký svátek halloween, kdy se děti převlékají za různé příšery nebo osobnosti, dospělí si zdobí domy hororovými věcmi a všechno je poseté různě vyřezávanými dýněmi. Tak přesně tohle jsme tady měli ve středu před týdnem.  A že se lidé připravují ve velkém! 

Už měsíce dopředu bylo možné vidět v obchodech halloweenské zboží. Různé masky, blbůstky na vyzdobení zahrady a podobně. Všude se prodávaly dýně a ani já neodolal a nějaké si pořídil. Vzhledem k tomu, že loni jsem poprvé nějakou tu dýni vyřezal a chtěl jsem v této „tradici“ pokračovat, obzvláště když jsem teda teď v té Halloween slavící zemi, rozhodl jsem se vyřezat hned dvě. První jsem udělal v pondělí, navrženou by me a druhou v úterý, přičemž vzorem mi byl Jack Skellington, kterého můžete znát z filmu Ukradené Vánoce. Jak se mi to podařilo, můžete posoudit sami z obrázků.



Co se týče výzdoby domů, tak bohužel nemám fotky, ale některé byly opravdu velmi povedené. Například hned ve vedlejší ulici měli předzahrádku plnou náhrobních kamenů, zatímco o strom se opíral Jason z pátku 13tého. Jinde zase viseli duchové, nebo poskakovala veselá strašidýlka. Ano, to už bylo docela infantilní, ale přesto zajímavé.  

No a 31.10.2012 nastal den H (H jako Halloween) a s ním i příšerná zima. Člověku se doslova nic nechtělo a tak jsme nakonec teda všichni tři zůstali doma a místo toho, abychom se šli projít a podívali se, jak to všechno vůbec probíhá, zvolili jsme variantu vodní dýmky s kokosovým tabákem u mých světélkujících dýní. Pár dětí dokonce přišlo trick or treatovat k naším dveřím, takže jsme i něco málo viděli. Měli štěstí, že jim otevřel Peter, protože od nás by se asi ničeho nedočkali. Navíc ani nebyli v maskách, nýbrž v bundách, což se jim ale v té zimě nebylo vůbec co divit. A takhle tedy proběhl náš Halloween. Docela pasivně ale co už. Možná někdy příště :)


1 komentář:

  1. no my se snazili na H troaku jizneji a pr z toho bylo taky. Dela to na me dojem ze se vsichni sice snazi a vybavujou v obchodech ale nasamotny H skutek/utek

    OdpovědětVymazat