pátek 5. prosince 2014

Konec jedné éry

Už další

No a je to tady. Po roce práce v nemocnici jsem se rozhodl skončit a přejít jinam. Bylo to krásné, bylo to dramatické, bylo to smutné, bylo to veselé, bylo to akční. Jsem moc rád, že jsem tuhle zkušenost mohl zažít, že jsem poznal skvělé lidi, ochotné kolegy a naučil jsem se spousty nových věcí, o kterých by mě nikdy nenapadlo, že je vůbec někdy budu dělat. Je to tak jako vždy. Člověk míní, osud mění. Ještě chci svým kolegům moc poděkovat za překrásnou knížku – průvodce po Španělsku, kterou mi dali na rozloučenou. Věřím, že se mi již příští rok bude určitě hodit, protože Španělsko bych chtěl absolvovat velmi dopodrobna. Toho večera „mi“ potom rozsvítili na náměstí Vánoční stromek jménem Marek a musím říct, že se tento rok opravdu povedl. Beru to jako znamení světlejší a prozářenější budoucnosti. No a kde že se teda ta světlejší budoucnost bude odehrávat? Famfáry slyšte! Praha! Nedá se no, ale největší příležitost na práci v oboru, ve kterém chci pracovat, je právě tam a člověk si holt musí za svými sny, i když jsou skoro 300 km daleko, jít. A tak tedy jdu! Neříkám ale na jak dlouho, protože jak se znám, i ta Praha by mohla být klidně záležitostí jednoho roku. Uvidíme. Jak již bylo řečeno: Člověk míní, osud mění. Zatím míním :)

Mikuláš s čertem a andělem se celou dobu skrývali na nové radnici. Teď vylézají ven!
Slavnostní rozsvěcení Vánočního stromku na náměstí

Žádné komentáře:

Okomentovat