úterý 12. srpna 2014

Trable s operátorem

Změny již nastaly. Bude víc...



I když tato byla dost nečekaná. A vlastně taky šokující. Minulou středu mi totiž volala mamka úplně nelogicky přes pevnou linku a já nechápal, proč mi vlastně nevolá na mobil. Následně mi bylo sděleno, že se mi na mobil dovolat nelze. „Cože? Čím to?“ nechápal jsem. Nejdříve jsem ho zkusil restartovat, ony ty smartphony nejsou vždycky až tak smart, jak by se mohlo zdát, ale nic se nestalo. Pořád to nešlo. Následovně jsem se dozvěděl, že vlastně ani já se nikomu nedovolám. WTF! Dokonce ani sms jsem nemohl psát. Nějakým zázračným způsobem a až napotřetí se mi podařilo dovolat na zákaznickou linku s tím, že mi bylo řečeno, že používám datovou simku a že těmto datovým simkám zrušil operátor volání i sms. „Aha.“ Vzpomněl jsem si na události zpřed deseti lety, kdy jsem se nedopatřením dostal na své původní simce do mínus 700 kč a tehdy jsem ji vyměnil právě za tu současnou datovou, kterou jsme původně používali na internet. Hmm. Tak to je milé. A že by to třeba oznámili už trochu dopředu? Stačila by sms, například. Zavolat... možná... Ne? Nic? 

Na pobočce (mimochodem slečna úžasná! A to myslím absolutně vážně bez ironie. Milá, ochotná. Opravdu jsem spokojen.) mi pak řekli, že v T-mobilu nikoho nenapadlo, že by tyhle simky mohl skutečně někdo používat (Ne... vůbec mi nikdy nevolali kvůli tarifům. Vůbec nikdy se na mě nedovolali.) a tak se teda ani neobtěžovali cokoliv říct. Že volat z nich je velmi nevýhodné. Což je! A to byl další šok! Já prý volal za 8,50/min. Jenže jsem volal tak málo, že mi doplňovat kredit dvakrát za rok nepřišlo vůbec divné. Mimochodem, nebyl jsem tam první ten den s tímhle problémem a pochybuji, že jsme byli jediní dva lidé v republice zrovna z UH, komu tento problém nastal. 

Najednou mi šlo už jen o jedno. Zachránit své číslo! Přece jen, uvedené je úplně všude. Banka, úřady, práce, kamarádi. Všude! A to prý už v síti T-mobile nešlo, protože bylo spjato právě s těmi datovými službami. Leda bych musel přejít na tarif, což je pro mě absolutně nevýhodné. A já k nim chtěl být HLOUPĚ loajální. No, když to nejde, tak to nejde. Zajímavé, že s převedením na jiného operátora už to šlo. Udělali jsme tedy doma průzkum, prošli konkurenci a vítězně z toho pak vyšla síť Mobil.cz, kde už mám k dnešku úspěšně své číslo převedené. Po deseti letech tedy změna. Pápá T.

Žádné komentáře:

Okomentovat