úterý 22. července 2014

Ostatní projekty

Protože jsme lidé aktivní a snad i kreativní, rád bych zde představil i jiné projekty, kterých se i s ostatními účastním. Neb člověk musí dělat alespoň něco pro to, aby nebyl duchem v prázdnotě. 

Kdysi dávno jsem se zde zmínil, že jsme v Praze v rámci LC srazu hráli skvělou karetní hru Střelení zloduši. Ari tehdy udělala návrhy karet, vybarvovala je, pokud se nemýlím společně s constantinem, vytiskli je na fotografický papír a po té i s návštěvníky vystřihli. Výsledek byl dokonalý! Jen by byla škoda, kdyby se těmto kartičkám cokoliv stalo a tak, aby se daly lehčeji očistit, byly pevnější, lépe se chytaly do rukou, a abych i já přiložil ruku k dílu, napadlo mě, že bych je mohl dát zalaminovat. Návrh prošel a zde po dlouhém laminovacím procesu prezentuji výsledek. Snad se bude líbit :)

Kresba by Arakanga
Boaz a její vtisknutá muška :)
Celý set
V současné době už jsou kartičky opět v Praze připraveny v plné polní na budoucí LC srazy :)

Jednou z mých zálib je i amatérský dabing, čímž narážím na další ukázku z naší tvorby. Kdysi dávno, ještě za dob Kanady, jsem se přidal k jedné amatérské dabovací skupině zvané WEXPO. V této skupině mi to ovšem příliš nevyšlo. Důvodů bylo více, ale tím hlavním byla určitě nedostačující technika k nahrávání. To už však bylo. Dnes mám výbavu o dost lepší, a i když stále není úplně profesionální, použít se už konečně naštěstí dá. Prostřednictvím této skupiny jsem se pak seznámil i s Petrem Janekou, který si založil v období přerušení WEXPA vlastní skupinu JP dabing a v této skupině jsem dostal konečně možnost si i občas někoho namluvit. Hlavně se mi líbí, že si pan Janeka vybírá zajímavější projekty, u kterých český dabing zatím neexistuje. Ač o následující ukázce se to zrovna říci nedá. Je pravda, že až se na ni podíváte, zjistíte, že onen dabing zní docela amatérsky, ale děláme to pro radost a pro zábavu. Jsem rád, že jsem mohl propůjčit svůj hlas hned třem postavám, a i když je tam každá jen na chvíli, musím říci, že jsem si to dost užil. Zde Vám tedy prezentuji naše provedení filmu Wrong turn – Pach krve, který jsme dabovali někdy v období duben květen a z jiných lidí, o kterých na tomto blogu taktéž občas píši, můžete slyšet třeba hlas Arakangy :) Brzy zde snad budu moci uveřejnit projekty další.


Žádné komentáře:

Okomentovat